سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست نوشته ها

 

ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آن عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?علی

سه شنبه 87/6/26  ساعت 4:5 عصر

خدایا.....

خدایا.....
خدایا به تو عشق می ورزم
خدایا..به تو عشق می ورزم
چنان به تو عشق می ورزم که
سرمست و تازه شوم.
خدایا...
مرا عشق پاک ، خلوص و
عبودیت عطا کن ، مددم کن.
مددم کن.....
تا دنیا با تمام خوبیها ، غمها ،
خوشیها ، زشتیها و زیباییهایش
مرا نفریبد.
لطیفا.......
هر چه خیر است مقدر فرما ،
و من را به راهی انداز که ،
سرانجامش بهتر...
ای مهربانتر ین مهربانان...


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ملاقات
ارسالی دوستان
کلام آخر
عجب
خداوندا
خدا
بیکلام
افسوس
پاییز
تنهاترازتنها
قلم بتراشم از هر استخوانم............
من دلم می خواهد....(فریدون مشیری)
خدایا کمکم کن ...
خدایا.....

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

6723

بازدید امروز

3

بازدید دیروز

4


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

دست نوشته ها

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

اشتراک