سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست نوشته ها

 

دانش دو گونه است : دین شناسی و کالبد شناسی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?علی

چهارشنبه 87/6/27  ساعت 10:21 صبح

قلم بتراشم از هر استخوانم............

قلم بتراشم از هر استخوانم
                           مرکب گیرم از خون رگانم 
                                                   بگیرم کاغذی از پرده ی دل
                                                               نویسم بر تو دوست مهربانم 
                  درد عشق و عاشقی درمان ندارد
                                                    راز عشق و عاشقی پایان ندارد
زندگیم وقف نگاهت
نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ملاقات
ارسالی دوستان
کلام آخر
عجب
خداوندا
خدا
بیکلام
افسوس
پاییز
تنهاترازتنها
قلم بتراشم از هر استخوانم............
من دلم می خواهد....(فریدون مشیری)
خدایا کمکم کن ...
خدایا.....

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

6729

بازدید امروز

2

بازدید دیروز

7


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

دست نوشته ها

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

اشتراک